راه‌های متعددی برای پیشگیری و درمان ریزش مو وجود دارد. البته برای جایگزین کردن موهای از دست رفته فقط یک راهکار وجود دارد و آن کاشت مو است. محبوبیت عمل کاشت مو باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر انجام این عمل زیبایی باشند. از مهم‌ترین مسائلی که در این خصوص وجود دارد، قیمت کاشت مو است. همانطور که می‌دانید کاشت مو زمانی انجام می‌شود که ریزش مو از حد گذشته باشد و درمان‌های دارویی و مزوتراپی مو هم روی آن تأثیری نداشته باشند. بدیهی است که چنین درمانی نیازمند هزینه بالاتری می‌باشد. بدین ترتیب پیش از آنکه به طور کامل به بررسی هزینه کاشت مو بپردازیم باید بدانید این درمان نسبت به سایر روش‌های درمانی، پرهزینه‌تر محسوب می‌شود.

کلینیک ره یا: کاشت مو با تاثیرگذاری ماندگار

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که دوست دارید با کاشت مو زیبایی را به چهره خود بازگردانید و علاقه دارید در خصوص هزینه کاشت مو اطلاعاتی داشته باشید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:  ۷۲۸۰۳ (۰۲۱)

مشاوره رایگان در واتساپ:

09903908580

درخواست نوبت

همه چیز در مورد هزینه کاشت مو

ریزش مو و طاسی از جمله ناخوشایندترین اتفاقاتی است که می تواند زیبایی، جذابیت، اعتماد به نفس و حتی سبک زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد، اما خوشبختانه امروزه و با پیشرفت علوم و تکنولوژی های مختلف روش های مختلفی برای جایگزین کردن موها وجود دارند. در ادامه مطلب به بررسی عوامل مهم برای قیمت کاشت مو پرداخته خواهد شد.

هزینه کاشت مو چقدر است

هزینه کاشت مو چقدر است؟ پاسخ به این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم تعیین کننده هزینه، روش کاشت مو است. پزشک متخصص، با بررسی شرایط شما، روش مناسب برای کاشت مو را به شما پیشنهاد خواهد نمود.

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو

نمی‌توان عدد مشخصی را به عنوان هزینه نهایی کاشت مو اعلام کرد؛ زیرا این درمان به عوامل بسیار متعددی وابسته است. برخی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر این درمان به شرح زیر است:

1. میزان مهارت و تجربه جراح

اولین و مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده هزینه کاشت مو، میزان مهارت و تجربه جراحی است که این کار را برایتان انجام می‌دهد. هر چه‌قدر که یک جراح مهارت و تجربه بیشتری داشته باشد، نتیجه کاشت نیز موفقیت بیشتری خواهد داشت. بدیهی است در چنین شرایطی شما نیازمند صرف هزینه بیشتری هم هستید. جراحانی که مهارت کافی در این زمینه ندارند، نمی‌توانند یک عمل موفقیت‌آمیز را برای شما به انجام برسانند. بدین ترتیب توصیه می‌شود که در هنگام انتخاب جراح، توجه خود را معطوف به میزان مهارت و تجربه او کنید.

البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که برخی از جراحان به دلیل تجربه بالایی که دارند، هزینه‌های بسیار بالایی را به زیباجویان اعلام می‌کنند که منطقی نیست. برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی می‌توانید هزینه‌های کاشت را از چندین مرجع معتبر و مطمئن جویا شوید و در صورت وجود تفاوت خیلی زیاد در هزینه، از انتخاب آن کلینیک یا جراح صرف‌نظر کنید.

2. تجهیزات کلینیک کاشت مو

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا درمان‌های زیبایی نیز روزبه‌روز ساده‌تر و البته موفق‌تر شوند. تجهیزات جدیدی که جای خود را در میان ابزار کاشت مو باز می‌کنند، به نتیجه عمل هم کمک بسیار زیادی می‌کنند. از آنجایی که تهیه و سرویس تجهیزات مدرن نیازمند صرف هزینه بیشتری می‌باشد، کلینیک‌هایی که چنین تجهیزاتی دارند نیز هزینه بیشتری برای کاشت دریافت می‌کنند.

قیمت کاشت مو در بهترین کلینیک ایران که تجهیزات منحصربه‌فردی دارد، از هزینه کاشت مو در کلینیک‌های دیگر، بسیار بیشتر خواهد بود. البته دقت داشته باشید که عدم استفاده از تجهیزات مدرن به معنی عملکرد نادرست یک کلینیک نمی‌باشد؛ بلکه استفاده از چنین تجهیزاتی یک امتیاز مثبت برای آن‌ها محسوب می‌شود.

همچنین لازم است بدانید تعرفه مشخص و شفافی در خصوص هزینه کاشت مو وجود ندارد. کاشت مو علاوه بر این که یک خدمت درمانی و پزشکی است، نیاز به تجربه و حوصله نیز دارد و یک فرایند بسیار ظریف و دقیق است. به همین دلیل مراکز مختلف بر اساس کیفیت خدمتی که ارائه می نمایند و بر اساس برند و خوشنامی خود، تعرفه های متفاوتی دارند. ممکن است مراکز با سابقه و معتبرتر، هزینه های بیشتر را برای این خدمت مطالبه نمایند.

3. تعداد گرافت‌های کاشته شده

گرافت مو شامل فولیکول، چند تار مو، عضله، شبکه عصبی عروقی، غدد چربی و بافت هم‌بند می‌شود. برای کاشت مو باید گرافت‌ها را از بانک، به ناحیه مدنظر منتقل کرد. هر چه‌قدر که تعداد گرافت‌ها افزایش پیدا کند، هزینه کاشت مو نیز بیشتر می‌شود. محاسبه تعداد گرافت‌های موردنیاز شما نیز وابسته به تراکمی است که انتظار دارید و همچنین وضعیت بانک موی شما. جراح متخصص می‌تواند پس از ویزیت به صورت حدودی این میزان را مشخص کند.

بدین ترتیب بدیهی است افرادی که بخش زیادی از موهایشان به طور کامل ریخته، نیازمند گرافت بیشتر و همچنین صرف هزینه بیشتری هستند. به همین ترتیب نیز افرادی که تنها در قسمت‌های محدودی از سرشان دچار کم‌پشتی شده‌‌اند، می‌توانند با صرف هزینه کمتری این عمل را انجام دهند.

4. نوع بانک مو

انتخاب بانک مو وابسته به شرایط هر زیباجو متفاوت خواهد بود. به طور معمول نواحی همچون پشت سر و کناره‌های سر (در نزدیکی گوش)، نقاط مناسبی برای انتخاب به عنوان بانک هستند. در کنار این موارد حتی می‌توان از موهای بدن مانند موهای سینه، پا و حتی ریش به عنوان بانک استفاده کرد. در قسمت‌هایی که تراکم مو زیاد باشد، جراح می‌تواند با زحمت کمتری گرافت‌ها جدا و منتقل کند؛ اما زمانی که تراکم مو در ناحیه بانک چندان زیاد نباشد، جراح نیازمند دقت بیشتری است که این موضوع زمان کاشت را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. در این حالت طبیعتاً هزینه انجام این درمان هم افزایش پیدا می‌کند.

5. روش انتخابی کاشت مو

همانطور که می‌دانید کاشت مو به روش‌های بسیار مختلفی انجام می‌شود. هر روش مراحل متفاوتی دارد و همچنین هزینه هر یک از آن‌ها نیز متفاوت است. انتخاب روش کاشت مو معمولاً با توجه به شرایط فرد و انتظارات او انجام می‌شود که در نهایت هزینه‌های متفاوتی هم برای او به همراه خواهد داشت.

6. داروهای کاشت مو

عوارض کاشت مو در هر روش متفاوت است و همچنین هر یک از این روش‌های دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و ممکن است دوران نقاهت متفاوتی داشته باشند. در هرکدام از روش ها پزشک متخصص بر اساس نوع تکنیک، کیفیت عمل پیوند مو، شرایط جسمی بیمار، میزان جراحات و… اقدام به تجویز داروهای مختلف مانند داروهای مسکن یا ضد درد، آنتی‌بیوتیک‌ها، داروهای ضد التهاب مانند، داروهای خواب آور، سرم های شستشو، داروهای تقویتی و… کند.

بیشتر بخوانید: ورزش و فعالیت بدنی سنگین بعد از کاشت ابرو

مقدار و مدت زمان مصرف این داروها نیز می تواند تأثیر زیادی در قیمت نهایی کاشت مو داشته باشد. ممکن است پیوند مو در یکی از این روش‌ها دارای دوره نقاهت بیشتری باشد و لازم باشد که بیمار از داروهای بیشتری استفاده کند که در افزایش هزینه کاشت مو مؤثر خواهد بود.

آیا میزان طاسی فرد بر تعیین هزینه کاشت مو تاثیر می‌گذارد؟

علاوه بر روش کاشت مو، میزان طاسی نیز در تعیین هزینه کاشت مو مؤثر است. به همین دلیل ممکن است لازم باشد تا قبل از اعلام قیمت، شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد. پزشک متخصص با بررسی میزان طاسی، روش مناسب را انتخاب می کند و با توجه به حجم کار و زمانی که برای ارائه این خدمت زیبایی مورد نیاز است، هزینه لازم را به شما اعلام می نماید. بسیاری از مراکز با دریافت عکس و طی یک جلسه مشاوره رایگان، حدود هزینه حدودی کاشت مو را به شما اعلام می نمایند. اما قانون کلی این است که اگر میزان طاسی سر شما زیاد است، هزینه شما بیشتر خواهد بود.

هزینه کاشت مو در روش‌های مختلف

هر یک از روش‌های کاشت مو مزایا و معایبی دارند که پزشک متخصص بهترین آن را با توجه به شرایط زیباجو، انتخاب خواهد کرد. در هر یک از این روش‌ها تعداد تارهایی که منتقل می‌شوند، نحوه برداشت گرافت و میزان دقت این کار متفاوت است. هر روش هم با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، هزینه متفاوتی به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

هزینه کاشت مو به روش FUE

FUE یکی از روش‌های محبوب و نسبتاً مدرنی است که برای کاشت مو استفاده می‌شود. در این روش فولیکول‌ها به وسیله نوعی پانچ دستی، تک به تک از بانک مو جدا شده و به محل موردنظر منتقل می‌شوند. این روش کاشت مو یک روش غیرجراحی محسوب می‌شود که ظرافت بسیار بالا و خطای بسیار کمی دارد. جالب است بدانید که هزینه کاشت مو به روش FUE نسبت به هزینه سایر روش‌های کاشت مو، در سطح پایین‌تری قرار دارد. البته برای اطلاع از هزینه دقیق این روش و سایر روش‌ها، می‌توانید با شماره‌های ما در تماس باشید:

شماره‌های تماس با متخصصین ره یا

02122027245

02172803

هزینه کاشت مو به روش SUT

این روش کاشت مو تا حدود زیادی مشابه روش FUE است. در این روش هم یک پانچ لیزری به کار گرفته می‌شود تا فولیکول‌های مو را از بانک جدا کنند. سپس نیز این فولیکول‌ها منجمد خواهند شد. این موضوع کمک می‌کند تا سلامت فولیکول‌ها تضمین شود. پس از این نیز جراح می‌تواند آن‌ها را در ناحیه مدنظر پیوند دهند. کاشت مو به روش SUT به دلیل شباهت زیادی که به روش FUE دارد، هزینه مشابهی نیز با آن خواهد داشت.

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

روش میکروگرافت نیز تا حدودی مشابه روش FUE است. در این درمان، جراح به وسیله هولدر مخصوص اتوماتیک، گرافت‌های پوستی را در ابعاد میکروسکوپی از قسمت بانک مو جدا می‌کند و سپس مرحله پیوند آغاز می‌شود. روش میکروگرافت آسیب زیادی به پوست سر وارد نمی‌کند و درد بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. همچنین اتوماتیک بودن ابزارهای مورداستفاده در این روش درمانی باعث می‌شود که میزان خطای آن به کمترین حد ممکن برسد. جالب است بدانید که هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت تنها کمی بیشتر از هزینه کاشت به روش FUE است و از سایر روش‌ها هزینه کمتری دارد.

هزینه کاشت مو به روش Micro FIT

در روش میکروفیت از میکروموتورهای اتوماتیک استفاده می‌شود تا فرایند برداشت گرافت به بهترین شکل انجام شود. همچنین استفاده از دستگاه ایمپلنتر برای این نوع کاشت باعث می‌شود تا سرعت و دقت کار به شکل چشمگیری افزایش یابد. حذف برش‌ها و کاهش آسیب‌ها نیز از دیگر مزایای این روش است که باعث می‌شود تراکم موهای کاشته شده بالا باشد. هزینه کاشت مو به روش میکروفیت به طور حدودی با هزینه‌های کاشت میکروگرافت برابری می‌کند.

هزینه کاشت مو به روش Super FUE

روش SFUE یا همان Super FUE همانطور که از نامش هم مشخص است، حالت پیشرفته روش FUE می‌باشد. پیشرفته بودن این روش در واقع به دلیل استفاده از دستگاه‌هایی است که دخالت دست را کاهش می‌دهند. این دستگاه‌های هوشمند کمک می‌کنند تا درد و عارضه کاشت کمتر شده و نتایج آن نیز بسیار طبیعی به نظر برسد. از نظر هزینه نیز باید روش SFUE را جزء گران‌ترین روش‌ها معرفی کرد که نسبت به روش‌های قبلی، هزینه بالاتری را به همراه دارد.

هزینه کاشت مو به روش DHI

پرهزینه‌ترین روش کاشت مو، کاشت به روش DHI است. این روش که با نام کاشت مو به صورت مستقیم هم شناخته می‌شود، با استفاده از ابزارهای بسیار دقیق انجام می‌شود. این ابزار کمک می‌کنند تا گرافت‌ها به طور مستقیم از بانک مو به ناحیه موردنظر منتقل شوند. این روش در واقع نمونه پیشرفته‌ای از روش FUE است. در روش FUE ابتدا فولیکول‌ها از بانک جدا شده، سپس حفره‌های لازم روی سر ایجاد شده و در نهایت پیوند صورت می‌گیرد.

این در حالی است که در روش DHI پس از برداشت یک فولیکول، حفره متناسب با آن ایجاد شده و پیوند نیز صورت می‌پذیرد. این موضوع کمک می‌کند تا رشد فولیکول‌ها نیز سرعت بیشتری داشته باشد و همچنین موهای کاشته شده ظاهری طبیعی داشته باشند. این مزایا در کنار زمان طولانی که برای این نوع کاشت لازم است، باعث شده‌اند تا هزینه کاشت مو به روش DHI نسبت به سایر روش‌ها بیشتر باشد.

هزینه کاشت مو تهران

دلیل پایین بودن قیمت کاشت مو در برخی مراکز چیست؟

به دلیل تقاضای زیاد برای کاشت مو، مراکز متعددی بدون داشتن تخصص کافی، اقدام به ارائه این خدمت می نمایند. معمولاً هزینه کاشت مو در این مراکز در مقایسه با مراکز تخصصی، بسیار پایین است. در واقع این مراکز به واسطه قیمت بسیار پایین، افراد را به مراکز خود جذب می کنند. لازم است به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده از روش های غیر اصولی، ممکن است آسیب های جدی ببینید.

عفونت های ناشی از کاشت غیر اصولی مو بسیار رایج است. بنابراین توصیه می کنیم هرگز برای پرداخت هزینه کمتر به مراکز غیر تخصصی مراجعه نکنید. زیاد بودن قیمت تعرقه کاشت مو بالا، همیشه به معنای با کیفیت بودن خدمات نیست. بسیاری از مراکز برای جلب اعتماد مشتری در خصوص کیفیت خدمات، هزینه را بسیار بالاتر اعلام می­نمایند. بنابراین توصیه می کنیم تنها قیمت را معیار ارزیابی کیفیت قرار ندهید.

قبل از انتخاب مراکز زیبایی، حتماً در خصوص تجربه، حسن شهرت، میزان تخصص و اعتبار مراکز هم تحقیق کنید. زیاد بودن قیمت تعرقه کاشت موی بالا، همیشه به معنای با کیفیت بودن خدمات نیست. بسیاری از مراکز برای جلب اعتماد مشتری در خصوص کیفیت خدمات، هزینه را بسیار بالاتر اعلام می­نمایند. بنابراین توصیه می کنیم تنها قیمت را معیار ارزیابی کیفیت قرار ندهید. قبل از انتخاب مراکز زیبایی، حتما در خصوص تجربه، حسن شهرت، میزان تخصص و اعتبار مراکز هم تحقیق کنید.

قیمت کاشت هر تار مو

فاکتورها و عوامل مختلفی در تعیین قیمت کاشت مو مؤثر هستند که از مهم ترین آنها می توان به کلینیک کاشت، پزشک متخصص، روش کاشت، کیفیت بانک مو، دستگاه ها و تجهیزات و … اشاره کرد. به صورت کلی برای کاشت و پیوند موها می توان از 5 روش FIT، FUT، روش کاشت مو ترکیبی (FIT, FUT)، روش SUT و کاشت مو به روش BHT استفاده کرد که هر کدام شرایط خاص خود را داشته و از مزایا و معایب منحصر به فردی برخوردار می باشند. قیمت کاشت هر تار مو می تواند در هر کدام از روش های گفته شده متفاوت باشد.

تعداد تارهای مویی که به پوست سر پیوند می خورد، جنس مو در صورتی که از بانک موی متفاوتی باشد، روش های کاشت، مراقبت های بعد از عمل و … همگی می توانند در تعیین هزینه کاشت مو مؤثر باشند. به صورت کلی می توان گفت قیمت کاشت مو در روش های مختلف می تواند از 5 تا 20 میلیون تومان نیز متفاوت باشد و این نشان می دهد که نرخ کاشت هر تار مو می تواند از یک تا چند هزارتومان متغیر باشد.

قیمت کاشت مو مناسب

کمترین هزینه کاشت مو

همانطور که با هم بررسی کردیم هزینه نهایی کاشت مو وابسته به عوامل متعددی است. بسیاری از افراد تمایل دارند که این عمل زیبایی را با کمترین هزینه انجام دهند. در این خصوص تنها راهی که وجود دارد، انتخاب روشی کم‌هزینه است که روش‌های FUE و SUT دو مورد از کم‌هزینه‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. البته تمامی افرادی که به دنبال کاشت مو با هزینه پایین هستند نمی‌توانند از روش‌های FUE و SUT استفاده کنند.

هر روش کاشت مو، کاندیدای منحصربه‌فردی دارد و تنها کاری که شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها انجام دهید این است که بودجه موردنظر خود را به پزشکتان اطلاع دهید تا متناسب با آن روشی را به شما پیشنهاد کند. همچنین برخی از کلینیک‌ها از جمله کلینیک ره یا، خدمات کاشت مو اقساطی را به زیباجویان ارائه می‌کنند که این موضوع هم کمک چشمگیری به کاهش هزینه‌های شما خواهد کرد.

شرایط پرداختی کاشت مو به روش اقساطی چگونه است؟

همانطور که اشاره شد یکی از خدمات ویژه‌ای که کلینیک ره یا به زیباجویان خود ارائه می‌کند، امکان کاشت مو قسطی است. برای اطلاع از جزئیات این خدمات نیز کافی است که با مشاورین ما تماس بگیرید:

02122027245

02172803

هزینه کاشت مو ۱۴۰۳ در تهران

کاشت مو و به طور کلی تمامی عمل‌های زیبایی تأثیر زیادی از تورم کشور می‌پذیرند. بدیهی است که با افزایش تورم، به صورت سالانه نیز بر هزینه عمل‌های زیبایی افزوده گردد. به همین ترتیب نیز هزینه کاشت مو در سال 1403 نسبت به سال‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

از سوی دیگر نیز مراکز کاشت مو در شهرهای بزرگی همچون تهران، شیراز و اصفهان، مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات هستند. همچنین جراحان باتجربه‌تر و ماهرتری در چنین کلینیک‌هایی کار می‌کنند که این دو مورد در کنار هم می‌توانند منجر به افزایش هزینه نهایی کاشت مو شوند. در واقع باید اینطور گفت که هزینه کاشت مو در تهران نسبت به شهرهای کوچک، بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سن کاشت ابرو چقدر است؟

آیا کاشت مو مقرون به صرفه است؟

آیا کاشت مو ارزش هزینه کردن را دارد؟ باید بدانید که کاشت مو تنها روش قطعی درمان موهای از دست رفته است و هیچ روش دیگری جایگزین این روش درمانی نیست. در مقایسه با هزینه بالای روش های مقطعی، این روش درمان کاملاً مقرون به صرفه است و تأثیر بیشتری در ظاهر و زیبایی چهره شما دارد. این خدمت درمانی در مقایسه با دیگر خدمات درمانی زیبایی، هزینه بسیار کمتری دارد.

به همین دلیل سالانه افراد زیادی این خدمت درمانی را دریافت می نمایند و روز به روز هم به تعداد کسانی که علاقمند کاشت مو می شوند، بیشتر و بیشتر می شود. همچنین بد نیست بدانید ایران از جمله کشورهایی است که با قیمت بسیار مناسب این خدمت درمانی را ارائه می کند و در تمامی کشورهای همسایه من جمله ترکیه و عراق هزینه کاشت مو در مقایسه با ایران بیشتر است.

جالب است بدانید که به دلیل قیمت مناسب کاشت مو در کشور ترکیه، افراد زیادی از اروپا برای دریافت این خدمت به این کشور مراجعه می نمایند. بنابراین می توان گفت ایران یکی از معدود کشورهایی است که در سطح جهان، کاشت مو را به صورت کاملاً حرفه ای و با کمترین هزینه ارائه می نماید. دلیل اصلی پایین بودن هزینه کاشت مو در ایران، تعدد مراکز درمانی ارائه دهنده این خدمات است.

هزینه تقریبی کاشت مو هزینه پیوند موی سر

شرایط هزینه کاشت مو در جوانان

هزینه کاشت مو در جوانان می‌تواند با توجه به الگوی طاسی سر، شرایط جسمانی، وضعیت بانک مو، تخصص و تجربه پزشک، شرایط کلینیک، دوران نقاهت و… متغیر باشد. هر چند که سن یک فاکتور بسیار مهم برای کاشت مو به حساب می آید، اما هزینه‌های کاشت مو در جوانان نیز تحت تأثیر تمامی فاکتورهای ذکر شده می باشد.

رشد جزیره‌ای کاشت مو در جوانان و افزایش هزینه نهایی کاشت

به صورت کلی رشد موها از هفته دوم بعد از عمل تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل نحوه مراقبت و نگهداری، نحوه شستشو و بهداشت، استفاده صحیح از داروها، داشتن تغذیه سالم و… می‌باشند. در یک سال اول ممکن است موها به صورت جزیره‌ای رشد داشته باشند و در نقاطی از سر ریزش مشاهده شود که البته یک روند طبیعی می باشد. استفاده از داروهای تقویتی و محلول‌های شستشو و… هر کدام می‌توانند در هزینه کاشت مو مؤثر باشند.

هزینه نگهداری مو کاشته شده

زمانی که صحبت از هزینه کاشت مو می شود، معمولاً هزینه خدمت درمانی مورد نظر است؛ اما باید بدانید که موی کاشته شده نیاز به نگهداری و مراقبت دارد. پزشک متخصص و ارائه‌دهنده این خدمت زیبایی، بدون شک توصیه‌هایی برای شما در خصوص مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌ها، استفاده از شامپوهای ویژه و توجه به برخی نکات تغذیه‌ای خواهد داشت.

همچنین بد نیست بدانید ایران از جمله کشورهایی است که با قیمت بسیار مناسب این خدمت درمانی را ارائه می‌کند و در تمامی کشورهای همسایه ازجمله ترکیه هزینه کاشت مو در مقایسه با ایران بیشتر است. بنابراین می توان گفت ایران یکی از معدود کشورهایی است که در سطح جهان، کاشت مو را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با کمترین هزینه ارائه می‌نماید. دلیل اصلی پایین بودن هزینه کاشت مو در ایران، تعدد مراکز درمانی ارائه دهنده این خدمات است.

بیشتر بخوانید: عوارض کاشت ابرو چیست

جمع بندی

کاشت مو امروزه از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است و اکثر کسانی که دچار ریزش و طاسی شده‌اند از روش‌های مختلف کاشت مو استفاده می‌کنند که زیبایی و جذابیت را به چهره خود برگردانند. فاکتورهای مختلفی مانند وضعیت بانک مو، الگوی طاسی، تخصص و تجربه پزشک، تجهیزات و دستگاه ها، روش ها و تکنیک ها، داروها و مراقبت‌ها، سن و سال و… در تعیین هزینه کاشت مو مؤثر هستند.

مقاله‌ای که برای شما آماده کردیم، مربوط به بلاگ ره یا بوده و می‌توانید نکات جذاب و آموزش‌های دیگر را در صفحه مربوطه مطالعه کنید. می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی از خدمات کلینیک پوست و مو ره یا بهره ببرید.

سؤالات متداول

آیا هزینه کاشت مو توسط بیمه پرداخت می‌شود؟

همانطور که می‌دانید بیمه‌ها هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه عمل‌های زیبایی قبول نمی‌کنند. از آنجایی که کاشت مو یک عمل زیبایی است، بدیهی است که هزینه آن هم توسط بیمه پرداخت نخواهد شد.

آیا هزینه کاشت مو برای خانم‌ها و آقایان متفاوت است؟

جنسیت هیچ تأثیری بر هزینه کاشت مو ندارد. هزینه این درمان زیبایی تنها وابسته به روش کاشت، نوع بانک مو، تعداد گرافت‌ها و تراکم موها، تجهیزات کلینیک و همچنین میزان مهارت و تجربه جراح است.

بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو در تهران کجاست؟

بهترین کلینیک تهران، کلینیکی است که خدمات کاشت مو را با کادری متخصص، جراحانی باتجربه و با استفاده از تجهیزات مدرن و البته با هزینه‌ای معقول ارائه می‌کند که کلینیک ره یا نیز یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

آیا امکان کاشت مو با بانک موی ضعیف وجود دارد؟

بله. افرادی که بانک موی ضعیفی دارند هم می‌توانند از روش‌های مختلف کاشت مو استفاده کنند. تنها باید در نظر داشت که این موضوع می‌تواند روند کاشت را طولانی کرده و تا حدودی هزینه آن را افزایش دهد.

برای دریافت هزینه کاشت موی خود چطور اقدام کنیم؟

برای اطلاع از هزینه کاشت مو باید ابتدا روش مناسب شما انتخاب شود. برای این منظور و همچنین اطلاع از هزینه‌های کاشت می‌توانید از طریق شماره‌های 02122027245 و 02172803 با متخصصین ره یا تماس حاصل کنید.

آیا قیمت نواحی مختلف کاشت مو در سر متفاوت است؟

به طور کلی ناحیه موردنظر برای کاشت، تأثیری بر هزینه آن ندارد؛ اما تراکم موهای آن ناحیه می‌تواند هزینه را به طور کامل تحت‌تأثیر قرار دهد. اگر ناحیه کاملاً طاس باشد، هزینه در بیشترین حد است.

چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ارزان‌تر است؟

عمل‌های زیبایی و به خصوص کاشت مو در ایران به شکلی بسیار پیشرفته انجام می‌شود و مورد استقبال فراوانی هم قرار گرفته است. وجود تعداد زیادی جراحان ماهر، کلینیک‌های معتبر و در نهایت رقابت شدید در این عرصه باعث شده تا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشورها کمتر باشد.

قیمت کاشت هر تار مو چقدر است؟

اعلام مبلغ دقیق برای کاشت هر تار مو، ممکن نیست؛ زیرا این موضوع کاملاً وابسته به روش کاشت می‌باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با شماره‌های 02122027245 و 02172803 نیز تماس بگیرید.

آیا هزینه کاشت مو در تهران نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است؟

معمولاً اغلب کلینیک‌هایی که در تهران وجود دارند از تجهیزاتی بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند و همچنین بسیاری از جراحان ماهر و مجرب ترجیح می‌دهند که در این شهر کار کنند. به همین دلیل معمولاً هزینه کاشت مو در تهران و همچنین شهرهای بزرگی همچون شیراز و اصفهان، بیشتر از هزینه کاشت مو در سایر شهر (شهرهای کوچک) است.

ارزان‌ترین هزینه کاشت مو مربوط به کدام روش است؟

در میان روش‌های مختلفی که برای کاشت مو وجود دارند، روش FUE و SUT هزینه پایین‌تری دارند.

گران‌ترین هزینه کاشت مو مربوط به کدام روش است؟

روش DHI به دلیل ظرافت بالا و همچنین روند خاصی که دارد، یکی از گران‌ترین روش‌ها برای کاشت مو محسوب می‌شود. پس از آن نیز روش SFUE یا همان Super FUE با هزینه نسبتاً بالایی (نسبت به سایر روش‌ها) همراه است.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *