رویتاکر یک ژل فرانسوی بسیار محبوب است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشکلات پوست و مو را درمان کرده و باعث جوانسازی پوست و تقویت رشد مو شود. مزوژل های رویتاکر انواع مختلفی دارند که برای مو، چین و چروک صورت، لاغری و درمان سلولیت استفاده می‌شوند. در سال‌های اخیر به دلیل تاثیر قابل توجه آن، محبوبیت تزریق رویتاکر به سرعت افزایش یافته است. در این مقاله قصد داریم تا مدل‌های مختلف ژل رویتاکر را بررسی کرده و مزایا و کاربرد هرکدام را توضیح دهیم. تزریق رویتاکر زیر نظر پزشک حاذق و در یک کلینیک حرفه‌ای می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر زیبایی و سلامت پوست و مو شما داشته باشد.

کلینیک ره یا: تزریق ژل با تخفیف

انواع ژل‌های رویتاکر و کاربردهای آن

RevitaCare HairCare مزوژل مو رویتاکر

مزوژل مو رویتاکر محصولی است که مختص درمان مشکلات مختلف پوست و موی سر تولید شده است. مواد فعال موجود در این محصول با مرطوب سازی و تحریک پوست سر به پاکسازی پوست سر کمک کرده و عملکردی محافظتی از آن ایجاد می‌کنند. از این‌رو، با جلوگیری از بازگشت شوره سر، فولیکول‌های مو بازسازی و تقویت شده و موها براق‌تر و با نشاط‌‌تر از پیش میشوند. این عوامل نرمی و پر حجمی مو را نیز بدنبال خواهند داشت. نتایج مطلوب استفاده از این محصول ناشی از ترکیبات و مواد طبیعی موجود در فرمولاسیون آن است که موجب مراقبت از مو و ترمیم پوست سر می‌شود.

[sp_easyaccordion id=”8567″]

مزوژل رویتاکر برای صورت و گردن

ژل های رویتاکر برای جوانسازی و رفع چین وچروک‌های صورت و گردن استفاده می‌شوند. این نوع از محصولات رویتاکر، انواع مختلفی دارند که برخی از آنها تفاوت‌های بسیار جزئی با یکدیگر دارند. انتخاب مزوژل مورد نیاز شما به نظر و دستور پزشک شما بستگی دارد.

[sp_easyaccordion id=”8568″]

ژل‌های رویتاکر برای رفع سلولیت و لاغری

این نوع از محصولات رویتاکر برای رفع سلولیت و عوارض پوستی بدن استفاده می‌شوند و در برخی مواقع برای لاغری غبغب و صورت نیز قابل استفاده هستند.

[sp_easyaccordion id=”8569″]

ماندگاری ژل‌های رویتاکر

ژل‌های رویتاکر ماندگاری خوبی دارند و اگر طبق دستور استفاده شوند تاثیرات آنها تا یک سال باقی می‌مانند. البته ماندگاری تاثیرات آن به سبک زندگی و مراقبت‌های فرد از پوست و موی خود بستگی دارد. بعد از کمرنگ‌تر شدن آثار رویتاکر می‌توان جلسات شارژ را با نظر پزشک انجام داد. لازم به ذکر است که برای بهره بردن از تاثیرات رویتاکر برای مو و پوست بایستی درمان‌ها مرتب تکرار شده و ادامه یابند.

بیشتر بخوانید: تزریق چربی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

قیمت ژل های رویتاکر

ژل‌های رویتاکر در بسته بندی‌های ده عددی عرضه می‌گردند که هر ویال آن شامل 5 سی سی مزوژل است. (به جز رویتاکر Revitafill xtra و Revitafill essential که هر بسته شامل سرنگ‌های یک سی سی است). قیمت پکیج‌های رویتاکر برای بدن، صورت و رفع چین و چروک متفاوت است. از این رو هزینه‌ای که شما در مطب بابت تزریق پرداخت می‌کنید نیز متغیر خواهد بود.

سخن پایانی

رویتاکر(Revitacare) یک آزمایشگاه فرانسوی می‌باشد که در سال 2003 تاسیس شده است. در این آزمایشگاه متخصصان در زمینه‌های تحقیق و طراحی ساخت محصولات پزشکی مرتبط با هیالورونیک اسید که به دارو ای زیبایی، آرایشی و بهداشتی مربوط می‌باشد با هدف جلوگیری از پیری پوست و درمان پیری پوست و مشکلات مو می‌پردازند. این آزمایشگاه محصولات متنوعی ارائه می‌دهد که موثر بودن و اثرگذاری آنها همگی مورد تایید قرار گرفته‌اند. چنانچه جلسات درمانی خود با این محصولات را زیر نظر پزشک متخصص بگذرانید، بدون داشتن عوارض به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو جلسه مشاوره با ما تماس بگیرید.

پرسش‌های متداول

مزوژل چیست؟

مزوژل محلولی حاوی اسید هیالورونیک، کوآنزیم‌ها، مواد معدنی، اسید‌های آمینه در غلظت‌های بالا است که به پوست تزریق می‌شود.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل‌های رویتاکر نیستند؟

موارد منع منصرف این ژل عبارتند از:

آیا مزوژل‌های رویتاکر عوارض دارند؟

ژل‌های رویتاکر عوارضی ندارند، تنها مقداری ورم و التهاب پس از تزریق است که تا 48 ساعت برطرف می‌شود.

عوارض نادری مانند:

به ندرت اتفاق می‌افتند.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس به چانه

چه آمادگی‌هایی برای تزریق ژل رویتاکر لازم است؟

به طور کلی برای تزریق ژل رویتاکر مو و یا صورت به خاطر داشته باشید که:

آیا ژل‌های رویتاکر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا هستند؟

بله تمامی ژل‌های رویتاکر تاییدیه‌ سازمان غذا و دارو آمریکا را دارند.

بعد از چند جلسه تاثیر رویتاکر را خواهم دید؟

به طور کلی مزوژل‌های رویتاکر نیاز به 3 تا 6 جلسه درمان دارند و بعد از جلسه سوم می‌توان اثرات بهبود را بر روی پوست یا مو مشاهده کرد.

آیا درمان رویتاکر مادام العمر است؟

علی رغم اینکه رویتاکر تاثیرات بسیار شگرفی دارد اما این تاثیرات دائمی نیستند و برای پایداری و ماندگاری تاثیرات آن، توصیه می‌شود که پس از پایان دوره درمان، تزریق را هر سه ماه یکبار انجام دهید.

مقاله‌ای که برای شما آماده کردیم، مربوط به بلاگ ره یا بوده و می‌توانید نکات جذاب و آموزش‌های دیگر را در صفحه مربوطه مطالعه کنید. می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی از خدمات کلینیک پوست و مو ره یا بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *