خانه » لاغری » سریع ترین روش لاغری بشناسید +‌ معرفی ۵ روش تضمینی
آخرین مقالات

سریع ترین روش لاغری بشناسید +‌ معرفی ۵ روش تضمینی

سریعترین-روشهای-لاغری

فهرست مطالب

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که به دنبال یافتن راهی برای لاغری و تناسب اندام نباشد. این مسئله به ویژه در مورد افرادی که در معرض چاقی مفرط قرار دارند و در کنار زیبایی سلامتی جسم و جان خود را نیز در معرض خطر می‌بینند بیشتر صدق می‌کند. در این مقاله کلینیک زیبایی ره یا سریعترین روش لاغری را بررسی می‌کند.

خدمات کلینیک ره یا: لاغری با دستگاه با بهترین تاثیرگذاری

سریعترین روش لاغری

برای رسیدن به تناسب اندام در زمان کوتاه معمولا روش‌های کلینیکی توصیه می‌شوند. این روش‌ها شامل انواع لاغری موضعی و کلی بدن با استفاده از جراحی یا با ابزارهای خاص پزشکی مثل کول اسکالپینگ، LPG، RF و … است. این روش‌ها در کنار مزایایی همچون رسیدن به وزن ایده‌آل سریع و بدون تحمل گرسنگی یا مشقت‌های سخت ورزش کردن گاهی اوقات مضراتی نیز دارند که به آنها خواهیم پرداخت.

افراد چاق همیشه از رژیم‌های غذایی فراری هستند، طبیعی است، خوردن بزرگترین لذت دنیای آنها است و محروم شدن از این لذت برای آنها سخت و ترسناک است. از طرفی سلامتی روح و جسم این افراد در معرض خطر واقع شده است، بنابراین باید هرچه سریعتر به دنبال یافتن راهی برای کاهش وزن باشند. سریعترین روشهای لاغری بهترین درمان چاقی در این افراد خواهد بود. این روش‌های کلینیکی بدون گرسنی و غالبا با جراحی های کوچک و سرپایی همراه هستند، دوران نقاهت کمی دارند و خیلی زود فرد را به وزن و اندام ایده‌آل می‌رسانند.

سریع ترین روش لاغری بدون جراحی

روش‌های جراحی که برای لاغری استفاده می‌شوند از جمله بالون معده، حلقه معده، کلیپس معده و یا اسلیو معده از جمله روش‌های تهاجمی و پر خطر برای لاغری است. از جمله مشخصات این اعمال جراحی می‌توان به محدود بودن استفاده از آن در افراد چاق اشاره کرد ؛ به این معنا که هر فرد چاقی اجازه استفاده از این عمل های جراحی را ندارد و تنها در شرایط خاصی پزشک متخصص اجازه عمل جراحی برای رسیدن به تناسب اندام را به فرد چاق می‌دهد.

یکی از شرایط استفاده از این جراحی ها BMI بدنی بالای 35 است که این مسئله در افرادی با چاقی مفرط و بیمارگونه صدق می‌کند، به این ترتیب می‌توان گفت این عمل های جراحی لاغری بیشتر جنبه درمانی دارند و برای کسانی مفید است که در اثر چاقی مفرط در معرض خطر ابتلا به بیماری های دیگر از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی هستند.

روش دیگری که به عنوان راه حل رسیدن به تناسب اندام در مدت زمان کوتاه نام برد، روش لاغری موضعی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و از کمترین عوارض ممکن برخوردار است، برای انجام این روش لاغری نیاز به بیهوشی یا استفاده از روش های جراحی نیست و غالبا به وسیله دستگاه های مخصوص و در کلینیک صورت می‌گیرد. این روش‌ها شامل لیپوماتیک، LPG و … می‌شود که به تفصیل به آنها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: آیا کرم و ماسک لیفتینگ بهترین روش لیفت پوست صورت است؟

روش های لاغری موضعی

شاید متقاضیان رسیدن به لاغری شکم و پهلو بیش از افراد چاق باشد. گاهی اوقات اشخاصی را می‌بینیم که اضافه وزن زیادی ندارند اما در ناحیه شکم و پهلو، یا ران‌ها و یا بازوها دارای چربی‌های اضافه هستند که زیبایی اندام آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. لاغری موضعی بهترین روش لاغری در این افراد است معمولا برای افرادی که دارای چاقی شکم و پهلو هستند از آبدومینوپلاستی و برای افرادی که به دنبال راهی برای لاغری موضعی هستند از سایر روش‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم استفاده می‌کنند.

1- آبدومینوپلاستی چیست؟

در عمل آبدومینو پلاستی که خود به سه صورت آبدومینو پلاستی کامل و آبدومینوپلاستی مینی و آبدومینوپلاستی توسعه یافته انجام می‌گیرد با استفاده از دستگاه لیپوساکشن چربی‌های موضعی ناحیه شکم و پهلو برداشته می‌شوند.

  •  آبدومینوپلاستی کامل

در این روش یک برش در ناحیه زیر شکم و یک برش در ناحیه اطراف ناف ایجاد می‌شود و بعد از عمل لیپوساکشن و برداشتن چربی‌های نواحی شکم و پهلو، پوست شکم را کشیده و بخش‌های اضافه آن که به صورت یک پوست شل و آویزان زیر شکم دیده می‌شود را حذف می‌کنند. به این ترتیب شکم یک ظاهر سفت و عضلانی پیدا می‌کند.

  • آبدومینوپلاستی مینی

در این روش یک برش بزرگ در سطح زیر شکم ایجاد شده و بعد از انجام لیپوساکشن توسط دستگاه ، پوست شکم کشیده شده و پوست‌های اضافه برداشته میشوند، این روش برای کسانی مناسب است که از افتادگی یا شل شدگی شکم در ناحیه زیر ناف رنج می‌برند.

  • آبدومینوپلاستی توسعه یافته

در این روش نیز مانند دو روش دیگر پوست شکم برداشته می‌شود اما این روش برای کسانی که از افتادگی پوست در ناحیه پهلوها نیز رنج می‌برند استفاده می شود و پوست شکم به سمت پهلوها و پشت کشیده شده و سپس حذف می‌شود. به این ترتیب کشیدگی پوست در ناحیه پهلوها و پشت نیز وجود دارد.

2- لیزر لیپولیز

این روش یک درمان غیر تهاجمی برای آب کردن چربی‌های شکم و پهلوها است که مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا نیز می‌باشد. در این روش با استفاده از لیزر، چربی های شکم و پهلو را مورد حمله قرار داده و از بین می‌برند. از مزایای این روش می‌توان به زودبازده بودن آن اشاره کرد و معمولا در یک دوره 8 جلسه‌ای از شر چربی‌های شکم و پهلو راحت می‌شوید.

3- لیپوساکشن

این روش معمولا برای افراد بالای 50 سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا خانم‌هایی که به دلیل زایمان، کاهش و افزایش وزن‌های مکرر و … دچار افتادگی و شل شدگی عضلات نواحی شکم و پهلو و ران‌ها هستند از آن استفاده می‌کنند.

لیپوساکشن

4- لیپوماتیک

روش لیپوماتیک یکی از شایع‌ترین روش‌هایی است که در رفع چاقی موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش به صورت لاپاروسکوپی انجام گرفته و کمتر تهاجمی است، برای انجام آن نیاز به مراقبت‌های قبل از انجام و بعد از انجام لیپوماتیک وجود دارد، دراین روش بیش از 80 درصد چربی‌های اضافه برداشته می‌شوند و به همین دلیل کمتر شاهد برگشت چربی‌ها در این روش هستیم.

5- لاغری موضعی با دستگاه

از سریعترین روشهای لاغری می‌توان به لاغری موضعی با استفاده از دستگاه‌ها اشاره کرد. دستگاه هایی مثل RF، LPG یا کول اسکالپینگ از جمله مواردی است که در این بخش به آنها می‌پردازیم.

  • لاغری موضعی با دستگاه RF

به این روش لاغری، اولتراسونیک لیپوساکشن نیز گفته می‌شود. از این دستگاه در رفع چاقی‌های موضعی، درمان سلولیت و درمان امولوسیون چربی استفاده می‌شود. این روش از سریعترین روشهای لاغری موضعی است که نتیجه طی چند هفته قابل مشاهده خواهد بود ضمن این که در این روش از هیچگونه برش یا جراحی حتی کوچک نیز استفاده نمی‌شود. از RF معمولا برای لاغری موضعی نواحی شکم و پهلو، ران‌ها، باسن، ساق پا، زانو و قوزک پا استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیفت با نخ سیلوئت

  • لاغری موضعی با LPG

LPG یکی از به‌روزترین متدهای لاغری سریع است که کمترین اثر را روی یکپارچگی پوست دارا است. این دستگاه با تحریک گردش خون و غدد لنفاوی باعث می‌شود که بدن به صورت طبیعی چربی بیشتری بسوزاند و به این ترتیب باعث لاغری در قسمت‌های مورد نظر می‌شود. از این روش معمولا در درمان سلولیت استفاده می‌شود.

  • لاغری موضعی با دستگاه کول اسکالپینگ

این روش نیز یکی از بهترین روش‌های لاغری با دستگاه است و برای کاهش تراکم چربی‌ها در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش با فریز کردن سلول‌های چربی مرحله شکستن سلول‌ها و شروع فرآیند کاهش چربی را تسریع می‌کند.

استفاده از کول اسکالپینگ برای درمان چاقی‌های موضعی شکم، پهلو، رانها، باسن، بازو و از بین بردن غبغب بهترین انتخاب است و با استفاده از انجماد یا فریز کردن چربی‌های این نواحی که به تکنولوژی کرایولیپولیز شهرت دارد، بدون کوچکترین آسیبی به پوست یا بافت‌های اطراف، چربی‌ها را از بین برده و ظاهر زیبایی روی بدن ایجاد می‌کند.

از آنجایی که استفاده از دستگاه کول اسکالپینگ یک روش غیرتهاجمی و کاملا بدون عوارض است می‌توان از آن برای دریافت نتیجه سریع کاهش چربی‌های موضعی استفاده کرد اما نکته ای که باید بدانید این است که در لاغری موضعی با کول اسکالپینگ تراکم چربی کاهش پیدا می‌کند و این روش مانع افزایش سلول‌های چربی در بدن نمی شود. بنابراین اگر به دنبال یک نتیجه ماندگار و طولانی مدت هستید باید پس از انجام لاغری به روش کول اسکالپنیگ از تناسب اندام خود مراقبت نمایید.

استفاده از کول اسکالپینگ نیازی به دوره نقاهت ندارد و تا کنون عارضه‌ای از آن گزارش نشده است، در این روش لاغری سریع چربی‌ها در یک دوره دو تا چهارماهه کاهش پیدا می‌کنند. می توان گفت از بهترین و سریعترین روشهای لاغری موضعی ، کول اسکالپتینگ می باشد.

در این روش دو صفحه خنک کننده روی پوست قرار داده می‌شوند، ناحیه مورد نظر بین دو صفحه قرار گرفته و بالا کشیده می شود، با ایجاد کشش و فشار سلولهای چربی بین 1 تا 2 ساعت سرد می‌شوند، به این ترتیب فریز سلول‌ها شکل گرفته و کاهش تراکم چربی انجام می‌گیرد.

همانطور که اشاره کردیم این روش لاغری یک روش غیر تهاجمی است و بنابراین خطر عفونت و عوارض عمل جراحی را ندارد اما ممکن است اشخاص در ناحیه تحت درمان دچار قرمزی، بی حسی، درد، کبودی، سوزش و یا تورم موقتی شوند.

بیشتر بخوانید: نخ کاگ

معمولا بعد از انجام کول اسکالپینگ استفاده از مسکن‌ها و کمپرس سرد برای رفع تورم در ناحیه تحت درمان توصیه می‌شود.

مقاله‌ای که برای شما آماده کردیم، مربوط به بلاگ ره یا بوده و می‌توانید نکات جذاب و آموزش‌های دیگر را در صفحه مربوطه مطالعه کنید. می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی از خدمات کلینیک پوست و مو ره یا بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *