کاشت مو به روش FUT را باید از محبوب‌ترین روش‌های کاشت موی رایج در حال حاضر دانست. کاشت مو به روش FUT به اذعان بسیاری یک روش ترمیم طاسی و پیوند مو است که نتایج موثر و راحتی انجام آن، موجب رواج یافتن آن در میان داوطلبان و کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات کاشت مو گشته است.

کاشت موی FUT که به نام کاشت موی نواری یا پیوند واحد فولیکولی نیز شناخته می‌شود برای داوطلبانی که از طاسی گسترده در سطح سر خود رنج می برند روش مناسبی است. اما شاید برای شما هم سوال باشد که پیوند مو fut در ناحیه گیرنده چگونه است؟ برای پاسخ به این دست سوال، بد نیست تا در ادامه مقاله همراه ما باشید. ما در این یادداشت وب سایت کلینیک ره یا درباره‌ی تمام موضوعاتی که ممکن است برای یک داوطلب کاشت مو به روش FUT اهمیت داشته باشد، صحبت خواهیم کرد.

کلینیک ره یا: کاشت مو با بهترین کیفیت ممکن

به این منظور در ابتدای مقاله توضیح خواهیم داد که کاشت موی نواری اساسا چیست و چرا به این نام شناخته می‌گردد. در ادامه نیز به برخی از توصیه های مهم بعد از عمل کاشت مو به روش FUT اشاره می‌کنیم. همچنین مراحل کاشت مو به روش اف یو تی را شرح داده و خواهیم گفت که در دوران نقاهت کاشت مو به روش FUT باید به چه مواردی توجه نمایید.

روش کاشت مو FUT چیست؟

جراحی کاشت موی FUT در حال حاضر از اصلی‌ترین روش‌های پیوند مو است. در این روش که شامل برداشت تک نواری و جداسازی استریومیکروسکوپی است، فولیکول‌های مورد نیاز پیوند از نواری پوستی استخراج می‌گردند که از ناحیه پشت سر برداشته می‌شود. در طول این روش در ناحیه‌ی اهداکننده -که بانک مو نامیده می‌شود- تحت برشی سرتاسری قرار می‌گیرد. البته این برش عوارض وخیمی را در پی نداشته و به سرعت ترمیم یافته و ترمیم می‌گردد.

کاشت مو به روش fut چیست

چه کسانی برای کاشت مو به روش FUT مناسب هستند؟

جراحی کاشت مو به روش FUT به صورت سرپایی صورت گرفته و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. هر چند این امر موجب نمی‌گردد تا پزشکان در تشخیص کاندیدای مناسب کاشت مو به روش FUT دچار سهل‌انگاری شوند. بهترین نامزدهای کاشت مو به روش FUT باید نه تنها دارای ناحیه بانک موی غنی و مناسبی باشند، که توانایی قرار گرفتن تحت بیهوشی منطقه‌ای را نیز دارا باشند. به همین علت در آزمایش های قبل از کاشت مو به روش FUT، تمامی این موارد به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیوند مو با روش FUT برای چه کسانی مناسب است؟ معمولا نامزدهای کاشت موی نواری باید دارای این ویژگی‌ها باشند:

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله چه کسانی نمی توانند کاشت مو انجام دهند مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش میکروگرافت

مزایای کاشت مو به روش FUT

همان گونه که اشاره شد، کاشت مو به روش اف یو تی یک روش پیشرفته و رایج در سراسر جان است. با این حال، ممکن است برخی انتقادات به آن وارد گردد. این انتقادات ممکن است موجب شود سوالاتی گوناگونی در رابطه با مزیت های کاشت مو به روش نواری مطرح شود. اما به راستی، کاشت مو به روش FUT بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا است یا تنها یک روش کاشت موی قدیمی؟

معمولا پزشکان متخصصی که این روش را توصیه می‌کنند، مهمترین مزیت‌های آن شامل این گزینه‌های می‌دانند:

کاشت مو به روش FUT بهترین روش کاشت مو با تراکم بالا

نکات مهم قبل از کاشت مو به روش اف یو تی (FUT)

برای این که بتوانید از مزایا و نتایج کاشت موی نواری بیشترین بهره را ببرید، بهتر است تا به توصیه‌های مربوط به مراقبت های قبل از کاشت مو به روش FUT توجه کنید. این مراقبت‌ها شامل این موارد می‌گردند:

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش fut

علاوه بر رعایت موارد فوق، در دوران پس از کاشت مو به روش FUT نیز باید نکات مراقبتی مورد توجه قرار گیرند. به این منظور، این نکات را باید مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش BHT

مراحل کاشت مو به روش FUT

به منظور کاشت موی طبیعی با متد اف یو تی، معمولا مراحل استانداردی پشت سر گذاشته خواهند شد. این مراحل شامل آماده سازی ناحیه بانک مو، برداشت نوار حاوی گرافت‌ها، آماده سازی فولیکول‌های پیوند و در نهایت کاشت مو است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری را مطرح کنیم، باید به این موارد اشاره کرد:

معایب و عوارض کاشت مو به روش fut

با وجود سهولت مراحل کاشت مو به روش FUT این روش ممکن است عوارض و یا معایبی را نیز به نوبه خود دارا باشد. به عنوان مثال ممکن است با شرح مراحل آن، برای برخی مطرح شود که آیا پس از کاشت مو با این روش سر زخم می شود؟ برای پاسخ به این سوال، باید به بعضی از مهمترین عارضه های بعد از کاشت مو به روش FUT اشاره کرد:

هزینه‌ کاشت مو به روش FUT

در انتها بد نیست تا به هزینه کاشت مو به روش اف یو تی اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم. در واقع هزینه روش FUT به نسبت سایر متدهای رایج کم محسوب شده و این مورد از مزایای آن محسوب می‌شود. تعیین هزینه‌ی دقیق برای کاشت موی طبیعی به روش fut ‌ممکن نیست؛ زیرا ممکن است از بیمار به بیمار این هزینه متفاوت باشد.

با این حال، به مانند دیگر متدهای کاشت موی طبیعی، قیمت کاشت موی fut بسته به گستردگی طاسی سر و سطح تخصص پزشک معالج خواهد بود. همچنین تعداد و زمان جلسات برای کاشت مو به روش FUT در هزینه نهایی بسیار موثر هستند.

بیشتر بخوانید: چه کسانی نمی توانند کاشت مو انجام دهند

جمع بندی

کاشت مو به روش FUT یک روش بسیار موثر و کارا برای کسانی است که از ریزش موهای خود رنج می‌برند. با این حال این روش نیز به نوبه خود دارای معایب و عوارضی بوده که ممکن است آن را برای تمامی داوطلبان کاشت موی طبیعی مناسب نسازد.

علاوه بر آن، حتی در صورتی که شما نامزد مناسبی برای این روش به شمار روید، باید به نکاتی در خصوص مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت مو به روش FUT عمل کنید تا این روش با حداقل عوارض به بهترین نتایج دست یابد. ما در کلینیک زیبایی و کاشت موی ره یا آماده‌ی ارائه‌ی بالاترین سطح از خدمات و مشاوره تخصصی در این راستا هستیم.

مقاله‌ای که برای شما آماده کردیم، مربوط به بلاگ ره یا بوده و می‌توانید نکات جذاب و آموزش‌های دیگر را در صفحه مربوطه مطالعه کنید. می‌توانید برای دریافت انواع خدمات زیبایی از خدمات کلینیک پوست و مو ره یا بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *